WAT KUNNEN WIJ VOOR JE DOEN?
Onderstaand vind je alvast een greep uit ons aanbod. Laat je echter door deze lijst niet beperken. Twijfel niet om met ons contact op te nemen indien je ondersteuning wenst bij andere specifieke zaken.
Je kan bij ons onder andere terecht voor:
- efficiënt taak- en agendabeheer
- mailbeheer
- algemene briefwisseling
- verslaggeving en opmaken notulen
- organiseren van zakendiners, events, zakenreizen
- archivering en digitalisering
- bestaande CRM-systemen onderhouden en updaten
- bewaken van planningen en deadlines
- stockbeheer en artikelen bestellen
- …
- verwerken van prestaties van medewerkers
- algemene personeelsadministratie
- planning van uurroosters
- opvolgen aan- en afwezigheden, overuren, …
- opzetten aanwezigheidsbeleid, verzuimbeleid
- werving en selectie
- employer branding
- opstellen van functieomschrijvingen en competentieprofielen
- …
- organiseren van een verhuis (zowel van je onderneming als privé)
- statistieken bijhouden/resultaten meten met betrekking tot de toegankelijkheid van je bedrijfswebsite/social media/blog/…
- skype afspraken inplannen/organiseren
- algemeen beheer social media en social media berichten beantwoorden
- standaard lay-out/sjablonen maken voor alle documentatie
- …
Deze website maakt gebruik van cookies